НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА


Нова українська школа
Що таке ранкові зустрічі?

Мультимедійні уроки. 1 клас

Лекція для вчителів початкових класів

Чого має навчити нова українська школа

Інтегроване навчання. Навчання грамоти

Я досліджую світ: методичні орієнтири


Методичний порадник 2018/2019 – РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Державний стандарт початкової освіти
Професійний стандарт “Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти”
Нова українська школа: нормативно-правове забезпечення
Прийом дітей до перших класів закладів загальної середньої освіти


ЯК СКЛАСТИ РОЗКЛАД ЗА НОВИМ СТАНДАРТОМ 
Як скласти розклад у 1 класі відповідно до нового Державного стандарту?
 100 шкіл України 2017 року долучились до Всеукраїнського експерименту з питань розроблення, апробації та впровадження навчально-методичного забезпечення діяльності початкової школи відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Першокласники, які братимуть участь в експерименті, вивчатимуть новий предмет – інтегрований курс «Я досліджую світ». Відповідно до наказу МОН України від 16.08.2017 р № 1181, на інтегрований курс у першому класі передбачено 7 годин на тиждень. Як розподілити навчальний час, аби усі 6 галузей, які вивчаються у контексті інтегрованого курсу, були реалізованими? Вчитель, отримавши педагогічну свободу, може самостійно визначати способи інтеграції освітніх галузей, важливо лише зрозуміти: поєднувати навчальний матеріал варто так, аби у контексті інтегрованого заняття в учнів формувалось цілісне сприйняття світу. І, звичайно, курс "Я досліджую світ" має стояти першим уроком кожного дня, оскільки кожного дня у контексті цього інтегрованого курсу має проходити практика "Ранкова зустріч" Орієнтовний розклад навчальних занять у 1 класі з урахуванням вимог Державного стандарту початкової загальної освіти:Як скласти розклад у 1 класі відповідно до нового Державного стандарту?


 

 ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕЛЕКТ-КАРТ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ


 ЯКИМ МАЄ БУТИ ВЧИТЕЛЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ




ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 

      НОВИЙ ПОГЛЯД НА ОЦІНЮВАННЯ. ОЦІНКУ НЕ СЛІД ВИКОРИСТОВУВАТИ ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ ПРОБЛЕМ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИЯВЛЕННЯ ПРОГАЛИН В ЗНАННЯХ. ЦЕ МОДЕЛЬ, В ЯКІЙ ОЦІНКА ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ДЛЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ЗОНИ НАЙБЛИЖЧОГО РОЗВИТКУ (ВИГОТСЬКИЙ, 1986). ЦЕ ВИЗНАЧЕННЯ ТОЧКИ, В ЯКІЙ УЧЕНЬ НАЙБІЛЬШ ГОТОВИЙ ВЧИТИСЯ, І ДЕ ВТРУЧАННЯ БУДЕ НАЙВПЛИВОВІШИМ.

ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ НУШ


ВСЕ ПРО НОВУ УКРАЇНСЬКУ ШКОЛУ (матеріали оновлені червень,2019)


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ 1 КЛАСУ


      Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів початкових класів

КАБІНЕТ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

СІМ НАВЧАЛЬНИХ ЗОН, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ В КОЖНОМУ КЛАСІ

ОНЛАЙН-КУРС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ (НУШ)

Курс ознайомить із новим Державним стандартом початкової освіти та методиками компетентністного навчання. Це обов’язковий етап підвищення кваліфікації вчителів, які набиратимуть 1-й клас у 2018 році та 2019 році.

Наказ МОНУ від 15.01.2018 р. № 34 та №36


лист-роз'яснення про онлайн-курс

МОДУЛЬ 1. Загальні правила

МОДУЛЬ 2. Організація класу


МОДУЛЬ 3. Інтегроване навчання 
3.1. Наскрізні вміння

Немає коментарів:

Дописати коментар

Знову школа дітей стрічає, Перше вересня в нас в дворі. Срібно-срібно дзвоник лунає , Ясне сонечко угорі . Позбігались до школи діти...